27 Ağustos 2024 Salı

Linwood Barclay - Kaza

"Belki de her şey böyle sona eriyordu. İnsanlar ölüyor ve sırlarını mezara götürüyorlardı."

Kaza//Linwood Barclay 
@koridoryayinlari 

Merhaba,

Bugün okuduğum ikinci Linwood Barclay kitabı, Kaza ile geldim. Ve yine çok beğendim. İlmek ilmek işlenmiş bir kurgu ve ardından ikinci yarıda temposu her sayfada yükselen bir anlatım. Kesinlikle soluk kesici.

Kitabın konusuna gelirsek; Glen, çalışkan ve mesleğini hakkıyla yapan bir müteahhittir. Ama son dönem ekonomideki kötü gidişat, tüm çevresi gibi onu da olumsuz etkilemiş, üstüne üstlük son yaptığı işlerden birinde yangın çıkınca canını zor kurtardığı gibi, büyük zarar etmiştir.

Karısı Sheila ise, kocasına yardım edebilmek için akşamları muhasebe kursuna gitmekte ve ev ekonomisine katkı sağlamaya çalışmaktadır.

Bir akşam eşinin kurstan dönmesini bekleyen Glen, Sheila gelmeyince çok endişelenir. Bir süre sonrada kötü haberi alır. Eşi sarhoş bir şekilde araba kullanırken kaza yapmış ve kendisi ile birlikte iki kişinin daha ölmesine neden olmuştur. 

Eşinin alkollüyken araç kullanmayacağını bilen Glen'in bu kaza aklına hiç yatmaz. Araştırdıkça yaşadıkları hayatta bilmediği, görmediği katman katman suçlara tanık olur. Bu arada Glen araştırdıkça çevresindeki ölümler artmaktadır. Bir yandan kızları Kelly'yi korumaya çalışırken bir yandan da öğrendiklerini sindirmeye ve birleştirmeye çalışan Glen kime güvenmeli, kimden yardım istemelidir?

Psikolojik gerilim sevenlere kesinlikle tavsiye ederim. 

Görüşmek üzere ✨ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder