15 Ağustos 2024 Perşembe

Vi Keeland - Davetiye

"Olanların hiçbirinin tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Bence hayat farklı yönlere uzanan bir dizi basamak taşı. Hangi yolu izlememiz gerektiği konusunda hiçbir fikrimiz yok, bu yüzden düz bir çizgide yürümeye ve en büyük taşları takip etmeye meyilliyiz çünkü en kolayı bu. Tesadüflerse sapa bir yola ulaştıran daha küçük taşlar. Eğer yeterince cesursan o taşları takip eder, kendini tam olarak olman gereken yerde bulursun."

Davetiye//Vi Keeland 
@yabanciyayinlari 

Merhaba,

Ben nasıl oldu da bu kadar zaman rafta beklettim diye pişman olduğum bir kitapla geldim. Vi Keeland'dan Davetiye.

Karakterler o kadar tatlıydı ki, anlatamam. Trip yok, birbirlerine eziyet yok. Tatlı, çekişmeli başlayan bir tanışmanın ardından çok tatlı bir ilerleyiş var. Sorunsuz mu, tabi değil ama hayatta öyle değil mi?

Stella, koku duygusu gelişmiş ve bu özelliğini de parfüm sektöründe çalışarak geliştirmiş biridir. Hatta bir projesi olduğundan işini bırakmış ve kendi kişiye özel parfüm şirketi için planlar yapmaktadır. Ne var ki, ummadığı bir şekilde parasını kaybeder.

Birde hobisi vardır Stella'nın. İnternetten satın aldığı eski günlükleri okumak. Bir tarz roman okumak gibi, ama o gerçek insanları tercih ediyor. Hatta New York Kütüphanesi'nde evlenen bir kadının günlüğü aklından çıkmayanlardan. Günlerce kütüphane merdivenlerinde oturup o günlüğü okumuş, acaba o kadına ya da eşine rastlar mıyım diye hayaller kurmuştur.

Hudson ise, ailesine ait bir yatırım şirketini yönetmekte olan boşanmış bir kızı olan biridir. 

Tanışmaları ise son derece çarpıcı. Stella onu dolandırıp giden ev arkadaşına gelen bir düğün davetiyesinin cazibesine kapılır. Çünkü düğün New York Kütüphanesi'ndededir. Bu düğüne gitme kararı almasında ise en büyük yardımcıları en yakın arkadaşı Fisher ve bir iki kadeh (şişe de olabilir) şaraptır. 

Düğünde onun davetsiz bir misafir olduğunu anlayan Hudson ise, bu kaçak katılma kararına bin kez pişman edecektir🤣

Çok severek okudum. Türü, yazarı sevenler kesinlikle kaçırmamıştır zaten, ben geç kaldım☺️

Görüşmek üzere ✨✨✨

Notsuz olmaz: Günlük sevgisi nereye bağlandı, kesinlikle okumalısınız 🙈

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder