6 Ağustos 2024 Salı

Annabel Monaghan - Çat Kapı Aşk

"Zaman harcamaya değer olduğumu düşünmesi fikrine bayılıyordum. Cümlesinin derinliklerinde gömülü olan gelecek zaman kipi ipucuna da."

Çat Kapı Aşk//Annabel Monaghan
@nemesiskitap 

Merhaba,

Öncelikle söylemeliyim ki, ben kitabı çok sevdim. Hatta çeşitli platformlarda sevmediği şeklinde yorum yapan okurlara da üzüldüm. Ama şu var ki, bana hitap etmeyen kitaplara bende acımasız davranabiliyorum. O yüzden bu kitabı okumak, bu kitaba denk gelmek bana çok iyi geldi, içime sindi demeliyim.

Kitabımızın konusuna gelirsek; Nora kocası tarafından terk edilmiş (iyi ki🤣), iki çocuklu bir kadındır. Televizyondaki romantik bir kanala, şablon senaryolu, aşk filmleri yazmaktadır ve kıt kanaat geçinmektedir (ay ben bu filmleri çok severim, arkasındaki mantığı kavrayınca seyredebilecek miyim bilmem🙈).

Bir gün, kocasının onu terkedişine dair bir senaryo yazar ve Hollywood dünyasına adım atar. Üstelik filmin bir kısmı kendi çay evinde çekilecektir. Set ekibi evine doluşur, üstelik başrol oyuncusu aktör, önce bahçesine sonra çay evine yerleşir.

Leo, annesini yeni kaybetmiş ve hayatın anlamını sorgulamaya başlamıştır. Böyle bir dönemde Nora ve çocuklarla tanışmış olmak, onların hayatına dahil olmak ona ilaç gibi gelmiştir. Özellikle çocuklara yaklaşımı çok güzeldi. Bu konuda Anlaşma kitabındaki Tristan'a bile rakip olabilir.

Kitabın bir kusuru vardı. Aslında benim için değil ama objektif olmak adına, yazar normalden kısa tutmuş. Günümüzde ay yeter bir bölüm daha olmasın bitsin artık bu kitap, duygusu yaşadığım kitaplar var (örnek Çarpık Aşk💀). O yüzden yazar bir tık daha duygu derinliği verebilirdi diyorum.

İçinde +18 barındırmayan, tatlı bir aşk romanı okumak isteyenleri bu kitaba alalım. 

Görüşmek üzere ✨

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder