3 Ağustos 2024 Cumartesi

Joe Siple - Dilek Sihirbazı

"Her birimizin içinde iki kalp var. Biri, neyden yapıldığımızı, ne kadar sevdiğimizi ve ne kadar iyi yaşadığımızı gösteriyor.... Diğeri ise fiziksel kalp. Tek görevi: vücudumuza kan pompalamak ve bizi hayatta tutmak."

Dilek Sihirbazı // Joe Siple
@flokiyayinlari 

Merhaba,

Bugün beni duygudan duyguya sürükleyen bir kitap ile geldim. Öyle ki dün akşam bitirdiğimde gözlerim yaşlı, böyle olmasın ama derken buldum kendimi.

Konusuna gelirsek; Murray 100 yaşına gelmiş, oğullarını ve eşini yıllar içinde kaybetmiş, zamanının ünlü beyzbol oyuncularından biridir. Gittiği her yerde saygı görmekte ve hatta buna şaşırmaktadır. 

Ama ne yazık ki, hayat ona artık yük gibi gelmekte, her gün içmesi gereken ilacı içip içmemek konusunda düşünmektedir. Doktoru ise ona yaşamak için bir neden bulması konusunda tavsiyelerde bulunur. Bunun üzerine bir hastanenin kalp koğuşuna giden Murray orada on yaşındaki Jason ile tanışır ve geride unuttuğu listesini ona vermek üzere harekete geçer. Jason'ın kalp nakli için sıra beklediğini öğrenince bu listedeki beş dileği gerçekleştirmek için ona yardım etmeye karar verir. Pek kolay olmayan bu dilekleri gerçekleştirmeye çalışırken komşu kızı Tiegan onlara yardım eder. 

Aralarında çok kuşak farkı olsa da ikili, sıcak bir arkadaşlık kurarlar.

Bu arkadaşlık sırasında Murray, hep kendi çocuklarını ne kadar ihmal ettiğinin özeleştirisini yapar. Artık tek amacı Jason'ın dilek listesini tamamlamaktır.

Duygu yüklü, okuduğunuzda farkındalık yaratacak bir kitap okumak istiyorsanız, Dilek Sihirbazı tam aradığınız kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder