4 Ağustos 2024 Pazar

Sarah Adams - The Cheat Sheet Serisi 1 - Romantik Taktik

"Bu koca dünyadaki en sevdiğim ruh seninki."

Romantik Taktik // The Cheat Sheet Serisi 1 // Sarah Adams
@go_kitap 

Merhaba,

Konusu klişe olsa da, yazarın tarzını sevdim ve serinin devamı çıkarsa alıp okumayı düşünürüm. Fakat, bir nokta var ki, okurken beni rahatsız etti. Altı kere valla, bir kere vallahi saydım. Beni tanıyanlar bilir, çevirilerde bizim kullandığımız ve onların dilinde olmayan kalıpların kullanılmasını hiç sevmem. Sen otorite miyim bu konuda ne karışıyorsun diyecek varsa, ben okuyucuyum ve sevdiğim noktaları yazdığım gibi takıldıklarımıda yazmalıyım.

Gelelim kitabımıza. Bree ve Nathan lisede tanışmış ve birbirlerinden etkilenmişlerdir. Ama  kanka olmaktan öteye geçemeyecek derecede çekingen davranmaktadırlar. Bree iyi bir balerin olma hayalini bir kaza sonrası kaybeder ama ilerleyen zamanda bir dans stüdyosu açarak yoluna devam eder.

Nathan ise ünlü bir NFL oyuncusu olur. Çiftimiz kanka olarak geleneksel salı günü sabah 5.30 koşusuna çıkmaya devam ederler. Ta ki... Nathan'ın son sevgili Bree'yi kıskanıp sorun çıkarınca, Nathan tercihini Bree'den yana kullanınca ve bu son sevgili Kelsey internette asılsız bir yazı yazınca ve sonunda Bree ise sarhoş olup, restoran tuvaletinde Nathan'a olan duygularını bir gazeteciye anlatınca olay imaj düzeltme, sahte sevgililik klişesine dayanır.

Sonuç, bu iki taraf içinde nasıl yapsam sahte sevgililik olayını gerçeğe çevirsem durumuna dönüşür. Aslında Bree daha çekinikken, Nathan tatlı sporcu arkadaşlarıyla bir aşkın kopya kağıdı listesi bile hazırlar. Berbat öneriler☺️

Ben severek okudum. İçinde +18 barındırmayan tatlı bir aşk öyküsü okumak isteyenlere tavsiyemdir.

Görüşmek üzere✨

Not: Serinin ikinci kitabı, berbat göz kırpma tavsiyesini veren Derek'in kitabı. Seriler yarım kalmasın🩵



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder